مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-10فرهنگي

دو اثر از اصفهان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان 


بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در اسفند، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در اسفند، با شعار تئاتر، پرواز پروانه های خیال در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

محمد ترابی- رییس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، آثار اصفهانی راه یافته به این جشنواره را معرفی کرد.

به گفته رییس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، نمایش های آورده اند که.

به نویسندگی مشترک محسن عمادی و هادی کیانی و کارگردانی هادی کیانی و نمایش در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی پویا عطایی، دو اثر راه یافته به بخش نمایش نوجوان این جشنواه بین المللی هستند.

وی با ابراز امیدواری برای بهبود شرایط کرونایی در کشور خاطرنشان کرد: این جشنواره اسفندماه امسال در همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، همه ساله با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش برگزار می شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امسال با دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اثر از اصفهان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان 

دو اثر از اصفهان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان